خوش آمدید
کتابخانه
هفته بعد
در روز شنبه از ساعت 07:30 باز خواهد بود
خدمات کتابخانه
مطالعه گروهی در سالن مطالعه انجام میشود (مشروط به خالی بودن سالن مطالعه). سالن مطالعه همه روزه هم برای آقایان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.
بخش استان شناسی که با هدف شناساندن میراث فرهنگی محلی، نویسندگان محلی و بومی، ناشران بومی، و .... ایجاد شده است.
در این خدمت، تعداد مشخصی نسخه منبع اطلاعاتی برای مدت معین به اعضاء کتابخانه امانت داده می شود. امانت بصورت داخلی و برای مطالعه در سالن مطالعه است یا مطابق ضوابط برای امانت خارج از کتابخانه انجام می شود.
امکان دسترسی رایگان به اینترنت به صورت بی سیم و از طریق شبکه وای فای یا از طریق کابل ADSL
کاربران کتابخانه میتوانند با ورود به حساب کاربری خود بصورت آنلاین یا بصورت حضوری و تلفنی مدرک و کتاب مورد نظر خود را رزرو نمایند
امکان مطالعه منبع اطلاعاتی در محل کتابخانه برای اعضاء یا بصورت موردی برای مراجعان کتابخانه
کتابخانه بخش مستقل صحافی ندارد ولی در حد توان کتابدار کتب فرسوده و نیاز به صحافی کتابخانه را تعمیر می کند.
اختصاص قفسه ای جداگانه برای سازماندهی کتب به منظور ارائه خدمت به سوادآموزان و نوسوادان و نوآموزان
هر نوع خدمات مرجع شامل مشاوره و مصاحبه مرجع، معرفی کتاب، به شکل حضوری یا مجازی یا تلفنی را شامل می شود.
نشریات و مجلات کتابخانه در دو قفسه در فضای داخلی کتابخانه قابل استفاده مراجعان کتابخانه می باشد.سه شماره آخر نشریات برای امانت داخل کتابخانه است و ترتیب نشریات بر روی قفسه ها بصورت الفبایی می باشد.
اختصاص دو قفسه برای سازماندهی کتب و منابع نوجوانان به منظور ارائه خدمت به مخاطبان نوجوان
اعضاء
507
اعضاء جدید در ماه گذشته
7
اعضاء کودک
168
مجموع کتب
12,941
کتب جدید در ماه گذشته
87
کتب کودک
2,660
امانت سال گذشته
11,389
امانت ماه گذشته
1,124
امانت ماه گذشته اعضاء کودک
450
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه
سلامت [پیایند: هفته نامه]
- سردبیر: کیاسالار، محمد؛
- ناشر: تهران: [مؤسسه فرهنگی ابن سینای بزرگ]، ۱۳۸۲ -
- موضوع: ; پزشکی- نشریان ادواری فارسی
رشد کودک
- ناشر: تهران
- موضوع: ; کودکان -- آموزش
موفقیت
- ناشر: تهران
- سال نشر: 1377 -
- موضوع: ; موفقیت -- نشریات ادواری
اخبار و اطلاعیه
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر